Księgowość z Żubrem - sygnet

FAKTUROWANIE PRZEZ SMARTFONA ​

Poznaj funkcjonalne narzędzie księgowe - Księgowość z Żubrem

  • nie musisz dodatkowo płacić za usługę, fakturujesz za darmo bez limitu,
  • faktury wystawiasz w prostej i intuicyjnej aplikacji,
  • masz możliwość personalizacji faktury za pomocą logo, tła czy banneru.

Osoba zajmująca się prowadzeniem firmy, nawet jeśli zleca usługę księgowości na zewnątrz, powinna mieć kontrolę i wgląd w firmowe finanse. Status opłaconych i nieopłaconych faktur to podstawa. Dzięki temu w prosty sposób oznaczysz zapłacone i nie przegapisz niezapłaconych należności.

Księgowość z Żubrem 3 urządzenia

DIGITALIZACJA I OBIEG DOKUMENTÓW W FIRMIE

przychody i koszty pod kontrolą

Księgowość z Żubrem to funkcjonalne narzędzie księgowe, które pomoże Ci sprawnie digitalizować i przechowywać dokumenty. Zamiast trzymać faktury i deklaracje w teczce, lepiej trzymaj dokumenty w aplikacji. Szczególnie, że przechowując dokumenty księgowe online możesz łatwo dać do nich dostęp księgowej/księgowemu, który liczy Twoje podatki i inne należności.

Zrób zdjęcie, zdigitalizuj swoje dokumenty księgowe i przechowuj je w bezpiecznym miejscu online.

FAKTUROWANIE

faktury w 3 prostych ruchach

  • faktury wystawiasz za darmo,
  • masz możliwość wystawienia faktury na komputerze i smartfonie,
  • masz dostępne różne wzory faktur, dzięki czemu dobierzesz ten, który pasuje do charakteru Twojej działalności,
  • masz możliwość personalizacji faktur: dodania logotypu, tła, banneru reklamowego,
  • masz możliwość wdrożenia automatyzacji, faktury, które wystawiasz co miesiąc mogą “wystawiać się same”.

    Wystawiasz co miesiąc te same faktury? Aplikacja automatycznie wystawi i wyśle fakturę do Klienta.

Księgowość z Żubrem pulpit lewa
laptop_pomoc

ŚCIĄGANIE PŁATNOŚCI

Funkcja automatycznego ściągania płatności

  • wysyłaj bezpośrednio z aplikacji powiadomienia o konieczności opłacenia faktury,
  • comiesięczne rozliczenie faktur sprzedaży z płatnościami,
  • sprawdzenie zestawień faktur wystawionych w danym miesiącu oraz ich status (opłacony/nieopłacony),
  • wysyłanie przypomnień do kontrahentów o konieczności uregulowania należności za wystawioną fakturę.

Skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego.

Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.


Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 17 251 055 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa
Al. Jerozolimskie 96,
00-807 Warszawa
CashDirector S.A. Lublin
ul. Rusałka 17
20-103 Lublin
CashDirector S.A. Toruń
ul. Szewska 4/2,
87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Zamów pakiet Księgowość z Żubrem VIP PK!

Załóż z nami spółkę!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!